6 Mart 2012 Salı

Sevgili Hamlet Gel Anlaşalım...


     Sevgili Hamlet gel anlaşalım... Sen Shakespeare'in mahkumusun, ne yapıp ne edeceğin aşikar... Peki ben ne yapacağım ya da ne yapmalıyım... Kim olmam gerek henüz ona bile karar verebilmiş değilim... Yerini almaya hiç niyetim yok ne o kadar ezber ne de buhranların beni hiç cezbetmiyor doğrusu... 
     Gertrude olma fikri çok can sıkıcı. Ne gelinlik giymek ne ölen eşimin kardeşiyle evlenmek hiç bana göre değil.
     Kral Claudius... Bu adam tanışmadan canımı sıkmaya başladı bile sırf Claudius'un karşısına çıkmak için acaba Hamlet mi diyorum....
     Ophelia... Çok boş hissettiriyor Hamlet bu kızı gerçekten seviyor mu onu bile anlamış değilim... Madem bir süreliğine başka biri olacağım iyi kötü etrafımda ne olacaksa hakkıyla olsun...
     İyisi mi ben biraz daha düşüneyim....

Hiç yorum yok: