15 Ekim 2012 Pazartesi

Serebral Palsi



        Hayatımdan memnun olmam için taa NGC 3169 yollarına fln düşmeye gerek yok. Avuç içi kadar makalelerin hakkından gelebilsem kafi. Ama Individualized Education Program her ne kadar pratikte ilgimi çekse de bir başkasının doktora tezi için çeviri yapmak hiç cazip değil.

        Bugün konuşma terapistlerinin kullandığı birkaç yöntem örneğinin videosunu izledim. Uzaktan bakıldığında oldukça anlamsız görünecek ufacık şeylerin bir insanın hayatını aslında nasıl değiştirebileceğini ve muhattap olduğumuzda belki de bizi bunaltacak birçok insanın hiç fark edemediğimiz problemlerinin olduğunu gördüm.
        Kimse için değilse bile çocuklar için öyle çok üzülüyorum ki... Gerçekten bu dünyayı onlar için yaşanabilir olmaktan çıkarıyoruz ve sonrasında yaptığımız çokça yakınmak ve bu konuda birbirimize bok atmak...
        Bir de İstanbul'da bir genç kız tecavüze edilip öldürülmüş. ( Başka kimlere neler oldu ben bunları yazarken bilmek mümkün değil. ) 'İnsan' olmak bu kadar zor olmamalı; hem insanlar hem de insan olamayanlar için.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Serebral palsi uzmanı dr barış ekiciyi önerirmisiniz
Çocuk nöroloji uzmanıymış, yorumları okudum hastaları memnunmuş.
www.cocukbeyingelisimi.com

G.o.D dedi ki...

Neriman Hanım size yardımcı olabilmeyi o kadar çok isterdim ki
Ama Dr.Barış Ekici hakkında bilgiye sahip değilim.
Her şey sizin için güzel olur umarım