15 Ocak 2013 Salı

Aşk-ı Memnu


        Şimdi.... Eskiden köylerdeki yaşamın ne kadar güzel olduğundan, unutmadığım çocukluk anılarımdan, enflasyondan, siyasetten, üst komşumuzun dünya tatlısı torunlarından, sevgilisinden ayrılan arkadaşımın üzüntüsünden, saçma sapan televizyon reklamlarından, pratik ev bilgilerinden, ondan, bundan, şundan, en sevdiğim şarkılardan, dün dinlediğim en güzel sözlerden, onun mükemmel ses tonundan, kalbimin nasıl çarptığından fln bahsetmeyeceğim. Ne diyorum bilmiyorum.

        Sadece aşık oldum.

6 yorum:

PAN dedi ki...

:)birbenbire olmadıysa ben bi şey bilmiyorum!

G.o.D dedi ki...

birdenbire oldu... bi patlama bi deprem gibi... her şey alt üst oldu toparlanamıyorum =(

PAN dedi ki...

:)iyi

G.o.D dedi ki...

nesi iyi bunun şimdi =)

PAN dedi ki...

aradığın bu değil miydi?

G.o.D dedi ki...

kesinlikle değildi =(