17 Haziran 2018 Pazar

Gidip gelip buraya acılı aşk nameleri döktürmeyi sevmiyorum ama sanırım en çok böyle zamanlarda artık etrafımdakilere bir şey anlatmak istemediğimde yazıyorum.
Seviyorum evet aşkından ölmüyorum ama gerçekten seviyorum. Her sabah yanimda uyansın istiyorum. Bu mümkün değil ama en azından birçok sabah... Seviyor mu bilmiyorum. İstiyor mu ? Daha değil... Bekle diyor hayatımda bazı şeyleri yoluna koymam gerek diyor... Nefesim daralıyor. Yanında olayım birlikte yapalım diyorum. Olmaz diyor. Gideyim o zaman diyorum. Bu kadar sabırsızlık neden diyor. Offffffffffffffffffff.
Mantığım olduğunu düşündüğüm bir ses gitmelisin diyor. Ama daha derinden gelen bir ses gitmek istemiyorsun ki diyor.
Ne yapayım ne ne ne ne?????

2 yorum:

Sonsuz dedi ki...

bir zamanlar yaşatılanlar geldi zihnime, bu hisler bile güzel biliyormusun, yoksa hayat çok sıkıcı bir hal alıyor.

G.o.D dedi ki...

İşler giderek o kadar anlamsız bir hal almaya başladı ki en azından bir süre sıkılmaya hazırım. Çok yoruldum.