4 Kasım 2012 Pazar

The Stronger


        August Strindberg ne yapmak istemiş tam olarak bilmiyorum kimsenin bildiğini de sanmıyorum. Ancak bu X  ve Y'nin bana düşündürdüğü şeyler gerçekten hoşuma gitti ve paylaşmak istedim. Sevgili X, Y'nin geçmiş yıllarda kocasıyla ilişkisi olduğunu düşünerek içinde ne var ne yoksa saçıyor ortalığa... Kimimizin söylemeye utanacağı hislerini açık ediyor. Fakat sonunda kendini güçlü gördüğünden ciddi bir tatmin yaşıyor. Çünkü hala sevdiği adamın yanında olan kendisi. Üstelik çocuklarıyla mutlu bir aile hayatına sahip... Sevgili Y'ye gelirsek o hala özgür bir ruh, hayatının kontrolü kendi ellerinde... Söyleyecek sözü olmadığından mı yoksa X'in tahriklerine kapılmadığından mı susuyor bilmiyorum. Ama bir kale gibi dışa kapalı ve içeride ne olduğuna dair hiç bir ipucu vermemiş Strindberg...
        Güçlü bir kale gibi duran Y'yi ve tüm silahlarını kuşanıp öfkesi insanı dehşete düşüren X'i kendi haline bırakıp pazar işkencesine tabi tutulmak için hazırlanıp okula gideceğim

Hiç yorum yok: