20 Temmuz 2012 Cuma

Aşklı meşkli bişeyler...

        Hiç bu konuya kafa patlatacak durumda değilim. Ama yine de kafam karışık, konuşmayı da istiyorum. İnsan bilerek aşık olabilir mi? Bu durumu kontrol edebilir mi? Yok ben istemiyorum deyip vazgeçebilir mi? "Aaa galiba aşık oluyorum ama daha henüz tam olmadım" gibi bişey söz konusu mudur? Ya da aşık olunca bunu nasıl anlar? Aşık olup olmamak çok mühim midir? 
        Bu kadar yorgunken niye böyle bişeye takıldım hiç bilmiyorum. Ama takıldım işte...
        

5 yorum:

PAN dedi ki...

yaşanmış aşk mı, yoksa yaşanacak aşklar mı?

G.o.D dedi ki...

yaşanabilirliği olan diyeceğim ama kulağa çok iğrenç geliyor =)

PAN dedi ki...

kişi sevilmek ister öncelikle. bu istek içindeyken etrafa daha başka bir gözle bakar. senin içinde olduğun durum da belki budur. aşk süreç sanki. ya da bir sürenin sonucu...

PAN dedi ki...

ya da sen aşık olmak istiyorsun:)

G.o.D dedi ki...

Dün belki bugün sadece bişeyler içebilmek istiyorum...