24 Temmuz 2012 Salı

- Trenler -

        Trenleri severim hem de çok. Kendime ait olan, olmayan bir çok öyküyü, anıyı, hissi çağrıştırır bana.Üstelik oldukça da rahat ve keyifli bir seyahat sağladıklarını düşünüyorum. Tren demişken bildiğimiz eski püskü trenlerden bahsediyorum. Hareket halindeyken takır tukur sesler çıkaran cinsinden... Hızlı trenlerle bir deneyimim olmadı henüz ama çıkardıkları sesten hiç hoşlanmıyorum. Tren sesi dışında her şeye benziyor. Üstelik ne zaman bu şapşal sesi duysam aklımda ne varsa uçup gidiyor...

6 yorum:

PAN dedi ki...

tren benim de en sevdiğim uzun yol ulaşım aracıdır. ben de rahat rahat gezebilmeyi ve (eskiden) sigara içebilmeyi seviyordum. sanırım şimdi sigara yasaklandı, uzun zaman oldu binmiyorum. basit, bizden, arada kalmış ama güçlü ve gururlu gelir bana hep. çoğu kişinin şikayet konusu ettiği sesi de sevmen de ayrıca güzel. trenle en çok nereye gitmeyi seviyorsun?

G.o.D dedi ki...

İstanbul... =)
Yol o kadar uzun ki hem yolculuğun tadı bir başka hem de yolculuk esnasında bir sürü yer görmek harika oluyor...

PAN dedi ki...

:)süpersin. ağzımdan aldın cevabı:) ben de en çok istanbul'a dönüşü seviyorum. haydarpaşada trenden inip vapurla karşıya geçmek anlatılacak bir zevk değil gerçekten. yaşamak gerek. umarım değişim/ dönüşüm döneminde bu trenlerden vazgeçmezler. aksi takdirde istanbul iyice çıkacak yaşanacak yer olmaktan.

G.o.D dedi ki...

İstanbul benim için hiç bir zaman yaşanabilir bir yer olmadı ama gerçekten bu trenlerden de vazgeçilirse benim gözümde çok büyük bir kayıp olur...

PAN dedi ki...

maalesef benim kürkçü dükkanım burası. o yüzden dönüşleri seviyorum. insan martı özler mi yahu:)

G.o.D dedi ki...

Deniz ve martılarla pek bir paylaşımım olmasa da ben bile özlüyorum martıları...