17 Temmuz 2012 Salı

Hayvanlar Alemi

        Ben hayvanları çok seviyorum fakat ben seviyorum diye herkes sevsin istemiyorum. Çünkü gerçekten bazı insanların bu sevme eylemini gerçekleştirme potansiyeli sınırlı. Fakat bir canlıyı sevmemek ona zarar verme hadsizliğini mazur göstermez. Bir de her şeyi eleştirme ihtiyacı duyan tipler var ki insanı zaman zaman çıldırmanın eşiğine getirebiliyorlar.Arkadaşım bir şey yapma zorunluluğun yok gayet tabi ama gölge etme bari. Böyle durumlarda her zaman yaptığımız gibi derin bir nefes alıp dönüp işimize bakıyoruz.
        Kediler, köpekler, kertenkeleler, kurbağalar, kutup ayıları, balinalar, sincaplar.... Hepsini çok seviyorum. Hepsinin bu yaşam döngüsünde çok mühim bir yeri var. Sana soruyorum lüzumsuzluklar şahı arkadaşım sen var olan oksijeni de tüketmek suretiyle karbondioksit üretmek dışında bir işe yaradığına emin misin?

Hiç yorum yok: