31 Temmuz 2012 Salı

Sabahın Köründe Gece Modu

        İnsan kaldırıp geçmişini çöpe atamıyor malum... Son günlerde her yerden eskiden kalma birileri çıkıyor. Birbiriyle bağı olan insanlar söz konusu olsa anlayacağım. Ama akın akın gelen bu insanlara ne oldu da böyle taarruza geçtiler gerçekten bilmiyorum. Başta gerçekten çok rahatsız oldum. Sonra dedim boşver biraz nostalji yapar sonra beğenmezsek herkesi geçmişe geri göndeririz. Düşündüğüm kadar kolay olacak mı bilmiyorum ama deneyip göreceğiz. Bir de bu siyasal bilimler ve mühendislik fakülteleriyle problemim nedir bulamadım ama üzerimde bir lanet varmış gibi hissetmeye başladım. Meselenin özü üniversitede fosil gibi gezmeye devam etmemek gerek zahmet edip mezun olsam çok iyi olacak... Ama mezun olanların, çalışmaya başlayanların hallerine bakıyorum... Herkes yürüyen ölüler modunda hatta belki ölseler daha iyi resmen ruhları azapta. Korkmalı mıyım bilmiyorum. Canım sıkılıyor ben neden normal insanlar gibi uyuyamıyorum.

2 yorum:

Godsyndrome dedi ki...

Mezun olma sakın.

G.o.D dedi ki...

5 yıl okula uğramadan direndim. 6. yıl teslim oldum. 7. yılda nasıl bir yol bulabilirim bilmiyorum. Üstelik mezun olmadan bu şehirden nasıl kurtulurum...