7 Ağustos 2012 Salı

Başkalarının Rüyaları

        Başkalarının rüyalarında bile istediğime, gerçeğe, özüme daha yakınsam ve bunu hatırlamak, başkalarından duymak beni bu kadar şaşırtıp, mutlu edebiliyorsa ben burda ne halt ediyorum. Ne zaman, nasıl kendimden bu kadar uzak düştüm ya da daha doğru ifade etmek gerekirse ne zaman böyle uyuz bi kız oldum hiç bilmiyorum. Kısacık pembe saçlarım varmış, savaş muhabiri olmuşum. Savaş burda ve savaşmayı bırakalı çok oldu. Kendi sığınağımda ne olacaksa olsun diye beklemeye başladığımda küfe bulanmamıştım. Bu kadar zaman sonra dışarıya çıkarsam ne bulacağım, kim olacağım merak ediyorum. Bunu yapabilir miyim merak ediyorum. Yoksa sığınağım sandığım yer çoktan ebedi evim mi oldu merak ediyorum. Ama bunu öğrenmenin yolunu henüz bilmiyorum.

Hiç yorum yok: