30 Ağustos 2012 Perşembe

* * * * * * *


        * Bir erkek, kendine mahkummuş gibi hisseden bir kadınlayken ne hisseder merak ettim. Ya da bu mahkumiyet ona bir kadını daha da mutsuz etme hakkını mı verir ?

        * Yan yanayken mutlu olduğunu düşünüp, mesafelerle birbirine düşman kesilen insanların ilişkisini anlamlandırabilir miyiz ?

        * Birbirimizi mutsuz etmek ya da mutsuzluklarımızı büyütmek dışında ne yapıyoruz ?

        * Kalabalıkların içine saklanmak gerçekten mümkün mü yoksa kalabalığa karışıp kayboluyoruz da biz mi bilmiyoruz ?

        Samimiyetsiz insanlardan hep uzak dururum. Fazla sıcakkanlı insanları da samimiyetsiz bulurum. Beni korkutuyorlar. Çünkü bir kitap kadar açık yaşamayı seviyorum.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Soru sormaktan vazgeçtiğinde mutlu olacaksın. Soru sormaktan vazgeçtiğinde sen, sen olmayacaksın. Peki istediğin bu mu ?

G.o.D dedi ki...

Ne istediğimi tartışmayacak kadar yorgunum. Ama ne istemediğimi çok iyi biliyorum. Ne istemediğimi çok iyi biliyorsun.

öykü dedi ki...

o kadar samımı ve sıcacık kı satırların

kendımden cok sey buluyorum

G.o.D dedi ki...

Umut bulutu diye bir şey olsaydı o sen olurdun Öykü...
İyi ki varsın...