28 Ağustos 2012 Salı

Sigara

        Sigara sağlığa zararlıdır. Tüh bilmiyorduk! Hayatımızda bizim için yanlış olan tek şey sigara sanki... Ama son günlerde bırakmam gerektiğine dair inanılmaz bir baskı kurdum kendime. Şüphesiz kendimle savaşacak gücüm de var. Zaten tiryaki sayılmak gibi bir durumum olmadığından bir telaşım acelem de yok. Ancak sanırım bırakmaya da hiç niyetim yok. Çünkü gerçekten inanılmaz bir keyif alıyorum sigara içmekten. Üstelik resmen duygusal bir bağımız var. O boşluk neyle doldurulabilir hiç bi fikrim yok. Yazının devamı sonra...

6 yorum:

PAN dedi ki...

tiryakilik ve bağımlılık süreç ve miktarla ilgilidir. ve sanırım sen tiryaki olmuşsun. tiryakiler "ben tiryaki değilim, istediğim zaman bırakırım ki" derler:)

G.o.D dedi ki...

Bu da tam bir tiryaki cümlesi olacak ama gerçekten bağımlı değilim çok seviyorum =)

brownian dedi ki...

Sigara sagliga oyle zararlidir ki, saglik icin yaptigin tonlarca kucuk seyin etkisinin toplamindan alacagin faydalari silip supurur, yani sigrara icerken saglikli yasmaya calismak oksimoron bir durum olusturur. Sigara icmekten aldigin zevk kendini zehirliyor oldugunu bildiginden aldigin bir zevk degilse eger bagimliliktir. Her sekil bad bad bad!!!

ps:bir robot olmadigini kanitlayamanlara inat ben sifreyi girerek kendiminkini kanitliyorum :)

G.o.D dedi ki...

Sigarayı bırakırsam yapacak hiç bişey kalmayacakmış gibi hissediyorum. Bırakma düşüncesi bile mideme kramplar girmesine yetiyor. Halbuki çok da az tüketiyorum...

Ve neden benim kontrolüm dışında robot olup olmamanız sorgulanıyor anlamış değilim ama yine de teşekkür ederim =)

brownian dedi ki...

Yorum yazdiktan sonra, yamuk yumuk harfleri duzelterek alta yazmani istiyor, bunu soylerken de "robot olmadiginizi kanitlayin" diyor, bu muhtemelen html kodunu birinden aldiysan onun ekledigi birsey olabilir, sayfanin kodunu acip bunun gectigi yere baska birsey yazabilisin, ama bunu neden yapasin ki...

G.o.D dedi ki...

Teknolojiyle aram iyi sayılmaz ama mevzu halloldu sanırım. Bunu yapmamak için nedenim yoktu o yüzden yaptım diyebilirim =)