3 Eylül 2012 Pazartesi

İsterseniz aldanmaya devam edin ama bir kez söylüyorum.

        Bu dünya buna değecek bir yer olsaydı, akıl sağlığımdan şimdiye kez defalarca şüphe edebilirdim. Ancak açık hava tımarhanesi şartlarında sağlıklı olmak zaten büyük bir dezavantaj olacağından düzeni bozmamaya gayret göstermekteyim. İnsanlara verdiğim izlenimden son derece rahatsızlık duyuyorum sadece. Beni içinde sevgi kelebekleri uçuşan, herkesi iyi sanan biri olarak gördüklerini biliyorum. Ama öyle olmadığımı da çok iyi biliyorum. Lakin elimden bişey gelmiyor ve bu birazcık ikiyüzlü hissetmeme neden oluyor. Bu yanlış izlenimin zaman zaman işime yaradığı da oluyor tabi. Hiç olmadık insanların içindeki kaybolmuş o iyi taraf bu savunmasız, masum görüntüm sebebiyle açığa çıkıyor ve zaman zaman gerçekten ucuz atlatıyorum. Sadece kimseyi kandırmak istemiyorum. İyi değilim ama çabalıyorum. İyi olmanızı ise dünya daha iyi bir yer olsun diye istiyorum. Yoksa herkesi kayıtsız koşulsuz sevdiğimden ya da hepinizin içinde bir melek saklı olduğunu düşündüğümden değil. Ama yok illa cehenneme dönecekse ortalık, kafamın içinde bunun gibi on hayatı sığdırabileceğim bir evim de var. Bunalınca gidiyorum, iyileşip dönüyorum. Tahammül edemeyecek hale gelirseniz, canımı sıkmamak kaydıyla çıkıp gelebilirsiniz. Ya da birbirimizin canını sıkarak da eğlenebiliriz. 
        Sanırım bu kadar çok ilaç kullanmak olmadık etkileşimler yaratıyor. Ve çok canım sıkılıyor.

Hiç yorum yok: