10 Eylül 2012 Pazartesi

Şöyle olur böyle olmaz

         Başka şeyler yazacakken kafam karıştı ben de bir iki isyan edeyim dedim.İnsanların anlamsız eleştirileri bazen gerçekten çok bunaltıcı oluyor. Ya tamam bunu sırf laf olsun, bi iki şey söyleyeyim ya da ne bileyim amaçsızca yapabilirler ama sözü uzatırken azıcık düşünmek iyi olabilir bazen.
         * Iyyy mentollü sigara mı içiyorsun??? Lütfen değiştir şunu başka bişey iç artık...
         - Hayırdır öpüşecek miyiz birazdan ? Ne yani niye bu kadar dert edilir ki bu ?
         * Saçlarını neden topladın? Çok çirkin olmuşsun.
         - Sanırsın adamla sözleşme imzalamışım biraz sonra podyuma çıkmam gerek.
         * Neden giyinmedin ? Böyle dışarı mı çıkılır ?
         - İnsan eşofmanla gezerken çıplak sayılıyor da benim mi haberim yok acaba...
         * Offff çok konuşuyorsun aaa hiç susmadın... ( 5 dakika sonra ) Ya sesin soluğun çıkmıyor sen böyle olunca çok sıkılıyorum...
         -Kraliyet soytarısı hizmetinizde, nasıl isterseniz öyle olurum efendim tabi ne demek.... 

         Neyse bu kadar yeter şimdilik. Bu hafta sonunu hiç sevmedim buhranlar içinde geçti. Bol bol yemek yaptım. Yemek bir yere kadar reçel, marmelat.... vs vs.... Ve en son mutfaktan uzak durmaya karar verdim. Bir sürü şey okudum. Takip ettiğim blogları kurcaladım biraz, eskilerde ne var ne yok diye... Eski dergileri gözden geçirdim... Odamda ciddi değişiklikler yaptım. Ama bir türlü düzene girmedi hala... Nasıl düzelecek bilmiyorum doğrusu... 
         Çocukluk arkadaşlarımdan birini de her an bir anne terliğiyle fln öldürebilirim. Tüm saçmalığı onun suçuymuş gibi örtbas edip gidip uyuyayım.
         

Hiç yorum yok: